onsdag 19 augusti 2009

Uppdatering

ursäkta för den dåliga uppdatering,
har inte orkat tänka åt bloggen.

har nästan ingen ork alls,
vet inte vad det har tagit åt mig.

men den kommer väl tillbaka när man sätter igång allt igen.
det blir väl så här när man blir rastlös.

ja imon börjar skolan,
matte mitt på morgonen -_-
jippi :P

sedan har jag lunch+håltimme, så är ledig i ungefär 2h och lite till.
mycket segt.
tror dom andra ha lektion då med så jag får nog strosa runt själv ett bra tag denna terminen.
aja,
gör inte så mycket.

vi har ju vårat underbara biblotek att spendera tid i.
sedan har man ju datorn,
så ja, jag tror nog att jag klarar mig alldeles fint fint själv.

ne har inte mycket mer att skriva nu faktiskt,

det börjar dra ihop sig inför Euroboss :D
det ska bli kul,
kunnde få välja var jag ville göra/stå någonstans på banan, men jag sa att det inte spelade någon roll så vi får se var dom placerar mig :)
har inget önskemål,
eller jo ett önskemål hade jag faktiskt,
för dom frågade om jag kunnde tänka mig att stå på ett ställe som heter DB (för er som känner till banan) men det sa jag nej till, vill hellre stå på ett lugnare ställe,
det är trots allt min första största tävling.
så där sa jag nej,

behöver dom hjälp där borta så kan jag kan stå där på söndag,
men på lördag står jag gärna någon annanstans så man hinner komma igång lite innan man tar på sig allt för stort ansvar.

men det blir nog inga problem för dom att hitta någon att stå där tror jag, det är nog många som inte bryr som om var dom står, speciellt dom som inte kommer från våran bana utan kommer från en annan.

68 funkotionärer har dom lyckats skramla ihop,
61 var minimum som dom kunnde vara.
egentligen hade dom behövt vara 91st, men dom lyckades sätta ihop allt så att det funkar ändå :)

ja det ska bli kul,
får lägga ut bilder på kvällen sedan där ifrån.
ska be om att få låna syrrans kamera,
den har en jäkla bra Zoom, vilket inte min mobilkamera har,
sedan är det lite irriterande med ljudet som den hela tiden ger ifrån sig när jag fotar,
men det blir nog inga problem att låna den.

försökte få tag i en objektivkamera, men en som jag känner som säkert skulle låna ut sin om jag hade frågat, ja den vill jag inte fråga, för känner inte människan/människorna jätte väl och det känns lite dumt.

men det gör inget,
jag nöjer mig JÄTTE bra med en vanlig digital.
sedan är ju dom små och lätta att lägga undan,
med andra ord lätta att tappa bort XD
haha,

letade en gång efter min kamera,
vet ni var jag hittade den?
i kylskåpet.
har INGEN anning om vad den gjorde där :P
anntar att jag hade gått och bärt på den och skulle ha något där inne och så la jag ifrån mig den.

nu ska jag ge mig iväg,
ska gå ut med grannens hund en sväng :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar