lördag 15 augusti 2009

hem kommen

jaha,
nu är man just hem kommen,

mycket roligt var det,

jag var den yngsta som tog licensen och han som höll i det sa till mig att han tyckte det var trevligt när unga glada tjejer kommer och är intresserade av banan.

så nu ska jag bara samla ihop 2 meritpoäng.
mitt första får jag ju nu till Euroboss,
det ser jag fram imot den tävlingen.

när jag kom till banan var det verkligen FULLT av folk,
och motorcyklar :)
Danskarna hade hyrt banan och dom körde som rena idiotter berättade en :)
körde av och körde av gjorde dom,
så dom hade nog mycket att göra deras funktionärer.

ne det är rätt härligt när man hör ljudet från motorbanan,
då vet man att man är i Anderstorp :D

nu ska jag strax ut till Chappen med och kolla på häst tävlingarna där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar