fredag 28 augusti 2009

känning..

sitter och darra just nu,
är trött och hungrig.

varför?
känning ;)
ja ligger lågt i sockret,
helt säker på detta.

ska "snart" ta och kolla det och äta en frukt som återgärde.

snart! det ordet använder jag nog lite för ofta när det gäller diabetesen.

ne,
NU!
ska jag gå och kolla vad jag ligger på i sockret.

har föresten kommit fram till att jag ska "försöka" börja använda kalender igen ;) det är något jag är dålig på, skriver upp saker jätte bra i början, men sedan.
nej då blir den bort glömd.

får traska ner till Arvids och se om dom har någon.
känns bara lite dumt att lägga pengar på något jag säkert bara kommer använda ett tag :P men kanske kan lyckas på upp disciplin på mig själv att jag lyckas använda den.

känns som jag har mycket att komma ihåg just nu och min hjärna lyckas inte behålla allt jag ska minnas en längre tid tyvärr ;)

vet ni vad jag sa just,
jo att jag skulle gå och kolla sockret,
bäst jag tar tag i det nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar