torsdag 27 augusti 2009

oro, trött, stress, skola, hoppit socker, hästar och lite övrigt skräp ;)

oro i magen..
trött,
svårt att koncentrera mig,

ja något stör mig i min vardag..
men jag vet inte vad?

det är rätt mycket stress nu måste jag säga,
skolan och allt,

måste se till att få tag i min gamla mattelärare..
hon har glömt sätta betyg på mig i Matte A :S
vet att jag har betyg i det,
det har hon sagt till mig.
men hon har glömt sätta det på mig,
och nej tack, jag vill inte ha ett sträck i betyg,

har lite olika funderingar på vad denna stress, oro som jag har kan bero på.
men jag ska faktiskt säga som så att jag inte har hunnit tänka så mycket på det.

tror näsan att efter en helg från skolan så känns det bra igen :)
då har man hunnit att coola ner sig en aning,

har lunchfodring på hästarna nu i helgen..
på lördag och söndag..
det är ju bara att slänga in lite hö till den ena hästen,
dom andra går i en hage med tillräckligt mycket bete att dom inte behöver något lunch hö.
den andra hästen går ensam med knappt inget bete alls, detta pga fång.

sedan har jag lite annat som med står på schemat på lördagen, får se om jag lyckas göra det eller om det kommer annat i vägen.

var prat om att åka till falkenberg ett tag och vara funktionär där ute på deras motorbana,
men det blir inte så.
det var nog bra,
jag hade inte grejat det.
jag behöver villa upp mig inför skolan nästa vecka vilket jag inte han och göra förra veckan.

sockret har hoppat upp och ner idag,
först låg jag väldigt högt och fick trycka i mig en hel del insulin med både penna och pump,
och sedan hamnade jag plötsligt väldigt lågt och fick stappla ut till cafeterian och hämta en smörgås med min lärare i släpptåg.

diabetes är en liten irriterande sjukdom ibland ;)

en annan sak jag vill lägga till i detta övrig inlägg som har handlat om allt möjligt känns det som ;)
det är att jag inte förstår varför en del har svårt att förstå att man inte har någon åsikt om vissa saker, att man varken står på höger eller vänster sida, att en del inte kan acceptera att man säger "jag vet inte, och jag bryr mig inte".
_______________

och ett tillägg till dig som postar samma text om och om ingen som kommentar i min blogg, sluta med det, jag godkänner ändå inte spam kommentarer, och det är vad jag vill kalla det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar