torsdag 27 augusti 2009

skolan igen

sitter i skolan nu igen,
data salen är näsan fyld med folk,
nästa år så är väl nästa ingen här inne, för då har ju alla elever på skolan fått egna datorer.

men jag orkar inte släppa med mig min när vi ändå har någon nytta av den,
och jag måste fixa med lite saker innan jag kan ta med den hitt,
måste flytta bilder och så,

har 2 val,
eller nej 3 :P
flytta bilderna och fixa fram skolans internet,
strunta i bilderna fixa internet och förlora alla bilder på datorn,
inte flytta bilderna och inte fixa internet,

vilket tycker ni låter bäst :P
ja 1:an så klart :P

var i stallet igår ju :)
mysigt!
passad på att putsa både sadel och träns och sedan pysslade jag om Dammie riktigt orentligt.
sedan gav jag mig faktiskt ut på en tur,
tog med henne ut i skogen på en barbacka tur :) härligt!
det är mysigt att rida barbacka och sedan slipper man krångla med sadelgjorden vilket Dammie hatar!

blev serverad middag utav mamma när jag kom hem :)
vilken lyx man har det ibland.
dom hade ju redan ätit, men hon värmde maten till mig och bar till och med ut det till mig, ja ibland kan man blir bortskämd ;)

idag ligger jag i alla fall högt i blodsockret.
21, någonting.
sitter just nu och väntar in på att tiden ska gå,
vid 10:45 ska jag gå och ha lunch med en människa som jag känner :)

ne nu ska jag inte skriva mer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar