fredag 21 augusti 2009

mycket att tänka.

just nu är det jätte mycket att tänka på...
aja, jag orkar inte lägga mig i dom dom där tankarna och allt.
ne det blir som det blir sedan.

ikväll ska jag i alla fall BARA har roligt!!
ska till parken i kväll,

det är ju insparken för 1:orna,
ja det ska bli riktigt roligt :)

släppa allt!!
PRECIS ALLT :)
och bara ha det roligt,

spännande och se hur många 1:or som blir utslängda och inte kommer in pga att dom har blivit att för onycktar.
det var en hel drös förra gången jag var där,
fast då var det Tomta som det hetter (Julfest med andra ord)

vid 8 tiden kommer min kompis hitt så ska vi fixa i ordning oss.

och så ska man upp tidigt imon :P
få se hur man ska orka detta nu...
vid halv 8 på morgonen ska jag vara ute på banan,
och Hanna kommer till mig vid 10 i 7.
ja med andra ord blir det att kliva upp runt 6- halv 7 tiden.

och så kommer man kanske inte hem fören halv 3 i natt :P

äsch, man är ung så det fixar man nog ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar