söndag 2 augusti 2009

kväll med Hanna och andra :P

god kväll eller något sådant :)
jösses vad tiden springer iväg..
inte visste jag att den var så mycket som jag ser nu att det är,

Hanna ska bara äta sedan kommer hon hit och sedan ska vi drar vi till Tupp (som han kallas för)och Blatte skulle ju vara där med,
vet inte vilka mer som är där, är säkert 2-3 st utav derras kompisar, säkert Killar här ifrån Anderstorps motorsportsgymnasium, kanske Tupps flickvän lilja, det vet jag faktiskt inte :)
kul att komma ut och hitta på lite på kvällen som omväxlings skull ;)

kan jag behöva ;)

Blatte skulle visst kanske ringa till en av Hannas kära beundrare och skälla lite :P
haha, blir nog bra det :P

vad jag ska göra?
ja det får man se vad som händer :P
haha, man vet aldrig med mig vad jag får för mig,
kanske sova på soffan :P
haha, ne det ska jag inte göra :P

blir säkert sent man kommer hem,
inte jätte sent alltså,
men vi tar oss väl inte därifrån fören vid 12 i natt eller något sådant :P

hoppas det blir kul,
eller klart det blir ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar