fredag 14 augusti 2009

motorbanan

nu börjar det dra ihop sig,
imorgon är det C-licens som gäller :)

ser fram imot det,
det enda jag inte ser fram imot det är att jag troligen inte kommer hitta ;)
har aldrig varit på det stället på banan som dom ska ha kursen på,

aja, det går nog bra.
får ringa och terrorisera Felicia och be om hjälp om jag inte hittar rätt ;)

ja sedan ska jag bara vänta ut veckan,
så börjar skolan på torsdag och sedan är det Euroboss som gäller :D
det längtar jag till,
kul med lite större tävlingar.

på tisdag är det funktionärs möte inför tävlingen,
får se vad man blir tilldelad till att göra,
jag är berred på nästan vad som hellst :)

skulle vara kul att göra något som har med sjukvård att göra, roligt att använda den kunskapen man har och det intresset man har.
men det enda som finns tror jag är ambulansen, och där ska jag inte vara ;)
nja får nog skaffa mig bättre utbildning och kunskap innan jag sätter mig på allt för höga hästar.

dom behöver upp mot 90 funktionärer så jag tror nog att jag kan komma till användning ;)

nog pratat om det,
blir nog stallet idag med tror jag :)
härligt,
sockret ligger lite så där,
inte jätte bra med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar