onsdag 26 augusti 2009

godnatt

då var det dags att gå och lägga sig.
har varit en mycket bättre dag idag.

imon blir det nog ännu bättre,
det tror jag faktiskt :)

börjar hamna i gamla skidspår som en människa sagt till mig..
får se hur det går med dom spåren :)
just nu har jag ingen åsikt om det i alla fall,
ja nog pratat om saker ni inte förstår ;)
förtillfället alltså :P

äntligen har våran skola (länstrafiken?skolan? något av dom) fixat så att extra bussen kommer.
den var efter längtad.
man ska inte behöva stå upp hela vägen till skolan varje gång.

har inte haft många lektioner idag, 3st.
sista lektionen var psykologi A,
vi har en jätte härlig lärare i det.
han är jätte bra :)
kan inte klaga på någon av mina lärare faktiskt :)
våran omvårdnadslärare är med jätte bra :)
han och jag har många dillar tillsammans brukar han säga :P
den ena är att jag inte ska sudda på provet ;)
kan inte förklara det där :P

sedan har vi en jätte bra svenska lärare,
hon är för övrigt våran lots med nu :) (lots är samma sak som klassföreståndare i våran skolan)

våran datalärare och jag pratade alltid hästar ;)
hon var med väldigt bra,
henne har vi ju visserligen inte längre, har inte datalektion längre.

och ja...
våran förra mattelärare :)
hon är JÄTTE bra hon med :)
väldigt trevlig och hjälpsam och fixar alltid till det så det blir så bra som möjligt om det är någon som behöver hjälp med något.
henne har vi inte nu längre.
det är föresten en släkting till mig :P lite lustigt ;)

i alla fall så hade hon önskat om att få ha våran klass i år med, men så blev det inte.
så både vi i klassen och hon blev mycket besvikna.

nu ska vi ha någon ung kille,
ingen aning om vem människan är?
vet bara att Hanna har honom som lärare och hon säger att han är rätt duktig.
men nja,
ingen kan slå mina 2 senaste mattelärare :) dom har varit jätte duktiga på att utföra sitt jobb.

tyckte våran lärare var lite dum när hon berättade att vi inte skulle vara besvikna för att vi inte fick den läraren vi ville,
-han är jätte duktigt sa hon, och ser bra ut och är under 30 till och med.

det där med att han var duktig var det ju det enda som var vettigt som hon sa,
att hon tyckte att han var snygg och hur gammal han är, ja det är verkligen ingenting som gör mig lyckligare i att vi inte får ha en lärare som vi lärt känna och som var jätte bra!

ska inte klaga, har inte träffat denna nya matteläraren än,
det blir imon som vi drar igång med våran första mattelektion.
men kan inte tänka mig att han är lika bra som den andra har varit.

haha, vadå ha fördomar :P
det ska man ju egentligen inte ha ;)
men, men
det tänker jag ha nu :P

får väl gå och be om privatlektioner efter skolan med den andra läraren om han inte lyckas lära ut någonting ;)
haha, ne nu ska jag inte vara elak.
det blir nog bra det med,
hoppas jag :P

Kan i alla fall nämna att som jag sa läser vi psykologi A nu,
och den läraren, haha,
ja det är en människa för sig ;)
han har nästan lärt ut oss hur vi kan hjärntvätt folk :P
sedan kommer han med jätte dåliga kommentarer så att alla skrattar bara för att dom är så dåliga.

haha, ja så är det.
klockan springer iväg,

ska nog gå och lägga mig nu :)
annars orkar jag inte med skolan imon,
har en jätte lång lektion som sista lektion,
2h och 10 minuter :P men framöver kommer vi troligen ha mycket praktiskt på den lektionen så då springer väl tiden iväg lite bättre.

en sak vet jag!
Jag är mycket glad över att jag gå omvårdnad,
och även fast man har lite saker att klaga över som gäller skolan så är det en otroligt bra skola om man skulle jämföra med åsenskolan.
nej för tusan,
den skolan var jag glad och komma ifrån ;)
fans några bra lärare där och så,
men dom var rätt sällsynta :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar