fredag 7 augusti 2009

fel i kroppen?

sitter bara och darrar just nu,
vet inte om det är för att man gått och gått och gått och är helt enkelt utmattad eller vad det är..

sockret har jag just får ner till 8,4
har legat riktigt högt alla dagar nu sedan jag skrev senast.

har inte varit hemma,
har varit i Göteborg från onsdagen och nu till fredag,
kom hem runt 4-5 tiden och har suttit och fikat hos grannen sedans dess,
så jag har just kommit innan för dörren nästan.

jag har fått lite spännande grejer hem med nu ;)
åhh, det hade jag sett fram imot,
iaf det ena, det andra trodde jag inte skulle komma.

men nu så :)

ska ta kort och vissa och tips vad det är för intressant liten sak :)
ska snart sätta mig och börja fingra lite med det och se vad man får ut av den, hoppas att den kan hjälpa mig, kan vara intressant och se om den hamnar i ett hörn efter ett tag eller om man fortsätter använda den lika flitigt som man säkert gör i början.

helt gratis var den med :)
och det blev jag förvånad över, trodde jag inte.
nu blir ni lite nyfikna på vad det är jag har hittat på va ;)

det ska ni få se sedan,
funderar på om jag ska lägga mig en stund och se om måendet blir bättre.

uppdatering och bilder från dagarna kommer snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar