lördag 22 augusti 2009

motorbanan

ja inom kort cyklar jag nu till motorbanan :)
är lite trött faktiskt ;)
men jag piggnar till snart.

ringde Hanna just, kände på mig att hon inte var vaken.
och ne, inte var hon det ;)
en yr vaken Hanna svarade i telefonen.
så hon ksulle komma så fort hon kunnde sa hon,
det är precis på gränsen nu..
borde ha cyklat redan egentligen.
men dom blir nog inte så arga ifal vi är lite sena :)

får se vad jag blir placerade med,
ja ni :)
detta ska bli en rolig helg.

kan ju berätta att Parken gick bra med,
jätte kul :)
har träningsvärk i mina lår nu med XD :P
blev jätte trött sista halvtimmen,
sockret hade legat lite högre hela dagen och nu började det sjunka snabbt ner,
så det känndes i kroppen.

2 killar som känner mig lite så där som jobbar på skolan kom fram till mig under kvällen,
dom tog tag i mig och sa att jag var för onyckter för att få vara kvar.
va!!! tänkte jag,
men sedan skrattade dom bara och sa att dom skojade.
började först undra vad som flygit i dom :P
haha,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar