tisdag 11 augusti 2009

stress

nu sitter det 4 st här hemma nere i källaren och tittar på film :P

fick hjälpa dom små barnen med att ställa in svensk text, för det rede dom inte ut,

ne nu är jag elak mot syrran och hennes kompisar ;)
nja okej, den ena är min kompis med ju :)

Anderstorps egna lilla Mupp är det :)
haha,
Ida, det är en riktig liten mupp det ja,

vi har kännt varandra länge :)
ända sedan vi var små,
ja vi har kännt varandra hela livet egentligen :)

dom andra två är från stallet där syrran rider,

ne jag ska faktiskt gå och lägga mig snart,
håller lite koll på sockret bara just nu,

ligger högt,

tror det har med att göra att jag stressar så mycket just nu,
har så fruktansvärt mycket att tänka på,
ringa den, sms den, prata med den, små plugga inför skolan, diabetesen......
ja det är en hel förbanad list kan man säga,

stress och diabetes går inte ihop så enkelt är det bara.

ne ska lägga mig och titta på scrubs i kväll igen,
sedan har jag en film jag ska titta på med :)
eller ne 2st föresten,
får väl klo på film medans jag väntar ut sockret helt enkelt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar