torsdag 20 augusti 2009

första skoldagen

jaha,
då har man tagit sig igenom sin första skoldag.

halvt död är jag nu,
helt slut i kroppen,
troligen för att blodsockret har hoppat upp och ner.

vaknade på högt värde (21,5)
tryckte i mig en mängd insulin och efter många om och men så sjönk det ner till 8,8.
där höl det sig ett bra tag och sedan helt plötsligt började det åka rakt ner igen,
så efter väldigt kort tid låg jag på 3,3
det blev att gå och köpa en fralla och tugga i sig.

så det har hoppat en del idag sockret.
det gillar jag inte.

imon är det ingen vanlig dag,
egentligen är det inspark för 1:orna,
men det ser inte riktigt ut som vanligt nu detta året.
vi ska knappt inte ens träffa 1:orna som börjar OP.

nästan alla andra program har något dom ska göra med varandra och åker iväg någonstans,
några skulle till jönköping, några andra till High Chaparall och ett annat program ska vara i värnamo.

var ska vi vara?
jo vi ska vara kvar i skolan.
vi ska tydligen meditera....

jippi, eller något sådant.
i vanliga fall är det vi andra i 2:an och 3:an som bestämmer vad som ska ske och allt, det är vi som får bestämma.

men inte i år.
då har lärarna bestämt vad vi ska göra.
nja, det gillar inte inte.

vi hade lekar föra året och lite sådant för att lära känna varandra.
i år ska vi meditera...
visst, meditera kanske kan vara kul så där att testa.
men det är ju inget direkt bra sätt att "lära känna" dom andra på.

vecka 40-44 har vi APU :)
antingen Hemkänst eller Demensavdelning.
ska bli kul :)
och nästa termin ska jag bo i värnamo i 1 månad :)
då har vi APU på sjukhuset där.
ja, det blir en del att se fram imot.

nu roppar min mage för fullt och säger att den är hungrig :)
så ska ta mig något litet att äta nu,

1 kommentar:

  1. Kan du inte ta bort musiken på bloggen. SKITSTÖRANDE att besöka bloggen då, eftersom man alltid lyssnar på ngt annat. ;P

    SvaraRadera