tisdag 25 augusti 2009

skit dag

Har varit en sådan jäkla skit dag idag så det är inte klokt!!!!

överfyllda bussar på morgonen och hem (hur svårt ska det vara att sätta in extra buss!!!)

Vi har mister X i Naturkunskap A (Mister X=ingen jävla lärare alls)

jag kunde varit hemma och sovit efter som vi inte har någon lärare!!
HALLÅ!! folk får sparken pågrund av lågkonjunkturen, hur svårt ska det vara att hitta en lärare!!!

vi har VÄRDENS sämsta Schema!!!

skulle ut till motorbanan direkt efter skolan, tog 202, vad fasen!! inte gick den där förbi.
denna skolbussen körde en annan väg! så fick hoppa av på ett helt annat ställe,

fick ringa syrran och tiga om körning,
var just då mega förbanad för att det bara har krånglat idag.

kommer ut på banan,
LUGN!!!

snabbt försvinner ilskan,

men sedan mitt i allting slutar min komradio att fungera!!!
får inte kontakt med någon eller kan höra vad som händer!

får ringa och be om hjälp.

inom några får minuter snurrar en bil precis då runt vid min postering!
kan inte meddela!!

som tur väl kunde posteringen jämte mig göra det,
sedan får jag ny radio.
och ja,

sedan var det inte mycket mer ;)

sedan dess har allt varit lugnt
och jag ska snart gå och lägga mig och sova.

sätter dom inte in extra bussen snart så kommer jag personligen gå och skrika på våran rektor tills han fixar det!

ja,
så underbar har min dag varit ;)
i vissa fall är skolan skit!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar