tisdag 11 augusti 2009

suck på mig alltså,

jag och tider,
nja det går inte ihop,

cyklade ner till bussen,
missade den,
fick ta en annan och gå från stationen till sjukhuset istället,

gjorde inte så mycket kom fram alldeles perfect och behövde inte vänta.

ringde syrran och kontrollerade mig själv med vilken tid jag skulle vara på nästa besök på sjukhuset,
11:00 skulle jag ju vara där,
trode jag!!!
klockan 13:00 säger hon då att det står att jag har tid,

så det var cirka 4h kvar tills dess,

så jag tog och gick in till centrum i stället och fördrev tiden med att titta i olika affärer,
men som sagt,
är man diabetiker behöver man ju äta lunch med,
så det blev till att vandra iväg till Hemköp och handla lite,

köpte en fralla, drick youghurt och en Latte,
sedan satte jag mig i en liten park och åt upp min lilla lunch,




sedan var det bara att traska iväg till baka till sjukhuset och träffa nästa människa där,

gick bra där,
känndes bra att man hade det besöket idag,
det behövde jag.

inte så intressant inlägg ;)
men det får ni stå ut med,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar