söndag 9 augusti 2009

ösregn?

ja vad tror ni?

blir det ösregn?
ja snart tror jag nog det sätter igång här i anderstorp iaf,

fast det gör inte så mycket.

skulle ha varit på banan idag och varit med på en kurs,
blev inte så pga förklarliga skäll.

men mitt c-licens ska jag ta iaf,
det ska jag!

annars finns det ingen chans att jag tänker stå på banan när det är euroboss som snart ska köras. nej, jag vill inte stå på någon störe tävling och inte vara utbildad, sådant är jag lite rädd för,
för man har ju tagit ett ansvar när man ställer sig där, och det ansvaret inebär att man ska kunna hjälpa till,
visst en del annan grund medicinkunskap kan jag ju tack vara mitt program,
men det finns så många andra saker man ska kunna,
så nej, jag vill ha utbildning och kunskap innan jag tar det ansvaret!

usch,
snart sätter skolan igång med,
det är väl visserligen skönt,
ska blir skönt att komma igång med rutiner igen och så,

imon har jag möte i gislaved,
ska blir intressant och se vad som bestäms..
jag vill nog fortsätta som vi gjorde föra terminen,
får se om människan det berör hinner och vill,
och vad dom andra på dom höga stolarna säger.
ja det ska bli intressant,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar