söndag 16 augusti 2009

Gokväll

idag har jag ju faktiskt inte skrivit något,
Har varit på Chappen nästan hella dagen,

har inte mycket att skriva idag faktiskt,
har haft en mycket härlig dag,
sprunnigt runt och flummat lite :)

snart ska visst Hanna komma hitt med,
hon är ju just hem kommen från Kebenekajse.

har en mycket irriterande flugga på min dataskärm,
den är jag förbanad på just nu ;)

annars måste jag säga att jag har varit på ett sådant otroligt bra humör dom senaste dagarna så det har inte varit klokt.

som sagt,
har inte mycket att skriva :)
sockret har legat bra,
lite lågt,
eller ja har varit uppe på 11 med.
men, men
rätt okej ändå, varit lite dålig på att ta blodsockret därimot.

fick förklara vad det var för någon slang som hängde på mig (pumpen) idag på Chappen,
tror inte dom riktigt begrepp det där med en nål in i kroppen och vätska kallat insulin :)
men det gör inte så mycket :)

fick reda på att några som jobbar på High Chaparal,
Lacy lok och en av bröderna Dalton,
Det var dom bröderna som var med i Talang i år :)
se vidoklipp nedan


Så idag har man pratat och blivit retad av kändisar ;)
haha, ne för mig är dom inget annat än arbetare och stuntmän på High Chaparal.
sedan var det inte mig dom retade utan syskonen Vi känner och som jag och syrran umgicks med idag :)
härliga tjejer dom två.

mycket, mycket flummiga.
Har ett stall en bitt utan för Anderstorp,
sonakull heter stället,
mycket mysigt lite stall med 12st hästar :)
http://www.stallsonakull.com/

ne nu ska jag göra annat än att sitta här och skriva :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar