måndag 24 augusti 2009

måndag :)

ja då var det ny vecka.
får ursäkt den dåliga uppdateringen,

har ju varit på banan hela helgen så har varit för trött för att skriva när jag kommit hem :)

det har i alla fall varit en rolig helg :)
mycket roligt ska jag säga,

dels så slogs det gammla banrekordet som vi hade på våran bana :)
31 år gammalt var det.

är väldigt trött i kroppen,
åt inte tillräkligt till lunch idag så det har nog med det att göra,
men imon blir det nog bättre med den saken :)

just nu sitter jag och tränar på körkortsfrågor :)
usch..
jag!
kör bil!!
nja :P

haha, jag lär mig väl det ;)
om jag någon gång lyckas ta körkortet vill säga.

måste få tillåtelse först för att börja övningsköra.
det är ju så när man har diabetes att man måste få tillåtelse för det,
sedan har jag en annan ska med som gör att jag måste ha tillstånd för att börja.

men det ska nog gå bra hoppas jag :)
ne nu ska jag fortsätta med frågorna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar