måndag 10 augusti 2009

boktips

har just läst ut dom sista sidorna i min bok,
som om ingenting

Katarina Von Bredow har skrivit den,
har många böcker utav henne,

det är sådana böcker som tar slut alldeles för fort, man bara läser och läser,
mycket bra författare,

hon kommer faktiskt här ifrån :)
från Gislaved,

iaf så är boken en roman,
vilket jag nästan ALDRIG läser,
men hennes böcker kan jag läsa fast än att det enbart är romanböcker hon skriver,

iaf var det en mycket bra bok :) värd att läsa.

köpte en ny bok av henne här om dagen på väg hem från Göteborg var det,

Knappt lovlig heter den
får sätta igång och läsa den snart,

kan börja med den på bussen till Värnamo imon.
och så hinner jag läsa en bra stund mellan besöken som jag har.

ska ta och äta lunch nu,
sedan ska jag ner en snabbis och titta till djuren,
och sedan,
ja då är det väl tid att åka till gislaved.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar