tisdag 14 juli 2009

Tisdag

Ja nu sitter jag här igen,

ska snart ge mig ut på trädgården och klippa gräset.
det tjänar man nog en liten slant på med ;)
sånt gillar vi :D

haha ;)

får se om chefen min ringer något i vecka och säger att han behöver mer hjälp,
just nu är det färdigt allt.

har alla 3 hundarna vid mig just nu,
Lizzy små morrar lite då och då åt dom andra,
hon vaktar för tussan mig!!??

men så får hon inte hålla på med, för det är våra hundar som bor här och inte hon, så det får hon se till att lära sig.

ne nu ska jag ge mig ut, eller ja först ska jag byta om,
måste sluta skriva sådana här meningslösa inlägg,
men har inget jag "vill" skriva om eller så,
och då blir det bättre att bara uppdatera om hur dagen sett ut än att inte skriva något alls.
sedan är det rätt skönt att ha allt ner skriver om var man gjort under dagen och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar