söndag 12 juli 2009

Helgen

god dagens på er alla :)

nu kommer lite information här då om hur mina 2 senaste dagar sett ut :)

först kan jag ju berätta att jag inte kom med på diabeteslägret :)
det hade visst varit jätte många som sökt, aja får väl göra något annat i sommar..
vet inte vad??

blir säkert en mycket tråkig sommar, skulle vilja åka iväg, men det blir ju inget.
eller jo en vecka med familjen men det är ju inte samma sak.

hade varit roligt att åka iväg ex på lägret där eller ner till halmstad eller något annat liknande.
att komma iväg och vara lite själv och så.

men åter till gårdagen,
blev mycket rolig kväll, var ju grillning med lite olika folk som sagt :)
jag blev klassad som lättroad och allmänt konstig :P
haha ;)
bevissade att jag vågade en sak med :P men vet inte varför jag gjorde det, för det var ingen som sa att jag inte gjorde det. haha ;)



lite bilder från gårdagen ;)
_________________________________________
idag då :)
ja vi var ute och red på ett ställe som heter sonakull :)
red på haflingehästar, det var mammas födelsedags present :)
var riktigt kul,
härligt att rida någon ny häst, alltid nyttigt och kul :)




____________________

Ja som sagt,
trevlig helg :)

i natt ska jag sova i lägenheten igen med lilla lizzy och katterna :)

sov där nere i fredags-lördag med och då tyckte katterna det var väldigt roligt att hela tiden lägga sig på mig och stryka sig mot mig där jag låg och sov :)
men det gjorde inte så mycket.

var skönt att vara där nere,
tyst och lugnt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar