måndag 13 juli 2009

låt tips?

blev att jobba lite länge än jag tror :)

just när vi blev färdig så kommer cheffen med en ny pal som just kommit in.
5000 st slangklämmor till att putsa :)

men det fixade vi snabbt två timmar tog det bara och nu sitter jag här hemma.

har lizzy som springer runt mig här. hon har HELA tiden koll på mig.
det som är lite roligt är att hon faktiskt vaktar mig,

så fort en av våra egna hundar ska gå förbi henne så att dom kommer närmare mig, ja då morrar hon mot dom.

då får hon lite banne, inte ska hon säga till dom andra att dom inte får vara vid mig, men hon är väldigt charmig iaf :)

ska sätta mig och leta efter lite trevliga låtar,
ingen som har något bra tips?

men som sagt vad säger ni ner läggning av bloggen?
ni kan läsa inlägget jag skrivit idag om det om ni vill veta mera.

nu ska jag ut på trädgården och busa lite med lizzy :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar