måndag 27 juli 2009

skolan

som jag lovade kommer länken till en nyhets sida om diabetes här:
http://www.dagensdiabetes.se/

äntligen fungerar internetet som det ska med.
så nu slipper jag sitta utomhus varje dag.

denna veckan går nog fort tror jag,
och efter det ska jag iväg till öland i en vecka med familjen,
sedan är det 1 vecka till,
och sedan är det dags att börja skolan igen :)

okej egentligen kan man säga att det är 2 veckor,
börjar inte fören på torsdagen i vecka 34,
men, men
ska bli skönt att börja igen,

ägna lite mer tid åt skolan igen,
på tall om det ska jag sätta mig och plugga någon dag med,
måste plugga svenska..

någon som är bra på det kan ju alltid komma och ta mitt plats när det är dags för mig att kompliter svenska A ;)
ne det går nog bra,
där emot hade jag gärna velat ha lite mer kontakt med någon från klassen som bor i Anderstorp så att man kan plugga tillsammans,
har ju bara en som jag umgås med egentligen och vi bor en bit ifrån varandra så det fungerar inte riktigt att plugga då ju.

Hanna och jag brukade alltid plugga tillsammans när vi gick i samma klass :)
men nu är det ju ingen direkt idee för vi läser ju så himmla olika ämnen,
jag menar hon gå natur och jag omvårdnad :P
nja.. inte direkt samma ämnen eller så ;)

får hoppas att det kommer gå bra så att jag kan få mitt godkänt i svenska..

ja jag är inte godkänd i det..
pinsamt jag vet..
egentligen är svenska ett av mina starka ämnen,
inte stavning då,
men där imot att skriva och liknande,
jag kan skriva lite texter och så och det kan bli rätt okej kan jag tycka och det få som jag vågat prestera mitt bästa på och sedan lämnat in till läraren,
ja det har alltid gått jätte bra då,
det gäller bara att våga,

vilket jag inte gör..
tyvärr :/

ne nu har det jag har hållit på att insallera just blivit färdigt, så nu ska jag fortsätta fixa med det och inte skriva mer här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar