torsdag 30 juli 2009

sammanfattning

tänkte samman fatta dagen lite,

okej..
hmm färdig..

ja det har faktiskt nästan inte hänt något :)

har varit i gislaved en snabbis,
tagit min sista gardasilspruta,
och det jäkla sved till när hon gav mig den,
spände och hade sig,
riktigt förvånad,
dom andra har inte känts något,
men hon kom väl åt en narv eller muskel eller något sådant ;)

imon ska jag till värnamo,
men såg på lappen att det inte var fören vid 14:00
men får väl åka här ifrån vid 12:00-13:00
bussarna går ju inte allt för bra tider för just mig :P

tycker att jag kan ha en privat buss som kommer och kör vart som helst och just den tiden jag behöver,
sedan ska man ha en människa som väcker en med så att man inte försover sig och inte vaknar där man egentligen ska kliva av...
vilket jag har varit med om ett X antal gånger
inte jätte många gånger,
men det har hänt tillräckligt många iaf
ne, ska sätta mig och fixa i ordning mapparna på min dator nu,
har haft ihjäl den tidigare idag,
fick något skit på den,
fast datorn kunde ändå inte hitta något virus när den sökte,
men det är ändå skönt att ha den ny och fin igen ;)

fast sedan måste jag ta ner alla grejer jag har på datorn åter igen när jag börjar skolan.
måste koppla upp datorn till skolans Internet för att få igång den fullt ut och få tillgång till internetet i skolan,
och då kommer mitt vanliga använda namn och hela köret fram och datorn blir ny åter igen kan man säga :P

ne nu ska jag sätta igång här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar