torsdag 30 juli 2009

bussar, norge och känning.

varför går alla jäkla bussar så man kommer fram 1 minuter över helslaget.
irriterande ju,
nej dom får allt vänta på mig någon minut i Värnamo,
för jag tänker inte åka så jag är där en 1h tidigare,

för man har inget att göra där ändå när man kommer så tidigt.

syrran min drar kanske till Norge på söndag..
hon får reda på om hon får jobbet idag......
3 månader,
jösses,
kommer bli riktigt tomt utan henne,
aja,
3 månader går väl hyfsat fort,
och det blir välförtjänta pengar, så hon är klok om hon tar det om dom erbjuder henne nu.
det är bara att vänta och se.

funderar på att gå någon agilitykurs med Viggo (syrrans hund),
skulle vara väldigt kul faktiskt,
och han kan nog vara duktigt på det,
får se om jag tar tag i den saken :)

lite diabetes tjat med,
vaknade upp mitt i natten,
darrig och så,
fumlade runt på skrivbordet och efter många om och men hittade jag druvsocker förpackningen som jag letade efter.
sedan gav jag mig upp och gick till köket för att ta mig något,
suck säger jag!
plötsligt sitter jag och äter glass -_-

helt omöjligt att låta bli sådant när man hamnar lite lägre,
speciellt nattetid,
då tar man det som är bekvämast,
bre smörgås mitt i natten,
nej tack!
bekvämare att ta fram glassförpackning och äta där ur..
___________________________
senare uppdatering och skrivning här
____________________________________
var ju i värnamo idag,
gick bra gjorde det,
fast jag klantade mig lite, jag kom till väntrummet halv 2,
fast jag skulle visst inte vara där fören 3 -_- suck :P
haha,
aja :)

tog kort på väntrummet med :P helt meningslöst, men jag gjorde det iaf :P
aja ;)
så är det.
inget mycket mer att skriva nu faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar