fredag 31 juli 2009

jönköping del 2 eller nått

ja vad ska man säga del två?
haha,
ja något sådant,

härligt att se Madde nu igen iaf, och se att hon mådde bra :)
eller ja någorlunda med tanke på omständiheterna :)

men en sak säger bara,
vilka minnen det väkte när man var där idag,
hon hade fått rum 13,
samma rum jag hade när jag låg inne,

längst ner i koridoren låg det,
närmst dörren till trappan med som ledde ner till lekterapin :)

ja det var väl en 2 veckor jag låg inne där den gånger? tror jag iaf..
usch,
ne jag är glad att vara där ifrån :)

och sköterskan sa till mig att hon varken ville se mig eller madde mer där ;)
jag lovade dyrt och heligt att jag inte skulle ditt igen,
ne för fasen,
aldrig i livet att jag vill ligga där igen,

en annan sköterska barnsköterska visserligen,
men iaf, hon tittade länge på mig innan hon såg och kom på att vem jag var.
den skötterskan tyckte jag lite synd om,
den satt länge, länge jämte mig en dag och försökte få mig att äta lite,
det var så psykiskt påfrestande att ligga inne att jag inte orkade tänka åt mat hållet,
jag ville verkligen inte.
fast sedan piggade hon upp mig lite genom att sitta i 1 hel timme och titta på tv med mig :P
haha, det var så få som låg inne just då så hon hade tid till det :)
ne det är en trevlig sköterska det :)

ja imon åker vi med :)
syrran har fått jobbet :)
vet inte när hon åker?
men det blir inte på söndag iaf,
men nu ska hon iaf iväg till Norge..

gu..
kommer sakna henne något otroligt,
faktiskt kommer jag det,
man är van vid att ha henne hemma hoss sig :)

men det kan nog bli kul för henne tror jag :)

lägger ut några bilder från idag :)
lägger även till några bilder från igår
fast i gårdagens inlägg då :)




mina fötter :P

madde och jag :)

madde och min extra mamma :P haha ;) ne men maddes mamma

jaha :) rum 13, mitt oturs rum ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar