söndag 12 juli 2009

grillkväll :)

ja det blev en mycket trevlig kväll i dag :)

så nu ska jag sova, ska bli skönt för jag har en sådan jäkla huvudvärk nu med efter allt stimmande och liknande saker :)

haha ska inte gå in på detaljer på vad kvällen innehöll :P
men det var roligt iaf :D

Sara som hon hetter som vi var hemma hos, hennes kille och en kompis till honom tyckte att jag var så konstig att dom tänkte göra en låt om mig :P
haha,
allmänt blondin var jag,

skratta speciellt åt ett ord,
parkbänk!

ingen aning varför :P

haha ;)
godnatt med er,
kommer bättre uppdatering imorgon,
vi ska iväg och fira mamma då med :)
hon fyller år och vi har bokat ridning på ett ställe som hetter sonakull där dom har haflingehästar :) mycket trevligt ställe, har varit där någon gång innan, dels med en vän och sedan även varit med på en turridning :) så nu håller vi tummarna på fint väder med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar