fredag 17 juli 2009

Gårdagen och idag

Hej på er alla,

dagen igår blev mycket härlig :)

var och hälsade på våran kusin som har flyttat till ett nytt ställe,
och hon trivdes verkligen där det syntes,
och det var jätte härligt att se :)

inte alls samma tjej,
tänk vad landet kan göra :)

efter att vi sagt hejdå drog vi vidare till Gränna :)
skulle egentligen över till Visingsö men det fanns knappt inga platser kvar på färjan så vi hoppade över det.
syrran köpte polkagisar och jag köpte faktiskt 1st med :)
hittade en sockerfri polkagrisstång så det köpte jag :)
inte jätte förtjust i polkagris, men var suggen på att testa sockerfri :)

var en rätt mysig dag måste jag säga,
lagom varm och så.

idag är det mycket varmare och jag har varit nere med Lizzy och badat,
eller ja, jag har inte badat då ;)
jag är en sådan badkruka så det inte är klokt.

men nästa gång det blir varmare i vattnet och någon mer vill följa med och bada, ja då jäkla ska jag i!

så om det är någon som är badsugen så hör av er för tussan :P
måste ta mitt första dopp snart ju :P

inte så mycket att säga,

ska till Värnamo nästa vecka igen.
blir troligen inget Öland heller,
så har inget att göra nu under sommaren.

åhh.. vill IVÄG!!
vill verkligen det,
funderar på om man kan åka någonstans själv?
men vet inte var..
och vet inte om det är någon bra idé att göra med tanke på diabetesen,
jag menar ge sig iväg och campa eller något själv och så kanske man börjar må dåligt..
nja det är nog ingen bra idé,
man ska nog ge sig iväg med någon mer,
vem, vart och när? ja det är ju frågan det.

blir säkert inget i år.
men det hade varit roligt iaf,


Lizzy vid bryggan

jag vid sjön

polkagrisar

Kusinen Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar