fredag 10 juli 2009

hundvakt.

Hej på er alla :)

nu är mitt temperament från gårdagen nere på botten igen ;)
lung som en filbunke,
kanske inte,
det tar nog inte långtid innan mitt temperament kan flyga upp igen :P

men det får jag se till att hålla nere,
iaf imon :) då blir det grillning med alla möjliga människor.
ska bli riktigt skojigt :)

ska bara äta och sedan ska jag ge mig ner till mitt andra hem nu under veckan :P
är hundvakt åt lilla Lizzy och resten av djuren :)

ska försöka installera modemet på denna datorn så att jag kan ta med mig den ner ditt,
går inte det får jag väl ta med mig den andra, den har lite bättre ljud på sig med så då kan jag lyssna på lite härlig musik :)

har suttit och ändrat lite bilder i Gimp för någon dag sedan,
men är lite irriterad över det,
för det går ju INTE använda bilderna eftersom dom sparas inte som en vanlig jpg fil eller så, utan det blir en gimp fil eller något sådant.

ingen som råkar veta hur man ändrar det?
för det går inte bara välja att man ska öppna bilden med ett annat program, det funkar inte.

ska ta lite kort på djuren sedan för att lära mig mer om kameran i min mobil :)
ska använda den mera nu för den har man ju alltid med sig och det är lika bra kamera i den som i min digital kamera, så vad fasen liksom :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar