måndag 27 juli 2009

ont.....

ja nu har jag äntligen lyckast få iväg anmälan till motorbanan :)

ska bli riktigt kul när det kommer igång igen,

kan faktiskt inte fatta att jag fastnade så för det,
jag menar när jag väl varit där har jag inte gjort något utan mest bara ståt och tittat,
men likförbaskat har jag ändå gillat det.

har sådan jävla smärta just nu kan man säga,
HUVUDVÄRK!!
något så jäkla förbanat,

är hundvakt med och jag har bara lyckats gå 2 korta rundor..
men imon har det väl förrsvunnit igen hoppas jag,
annars vet jag inte vad jag tar mig till,
då får jag väl be någon hämta hamaren och klubba ner mig så att jag tuppar av,
då slipper jag ju värken för tillfället,
sedan när jag vaknar lär jag väl har ont pga av hamaren men då får dom väl slå till mig en gång till ;)

nja..
låter inte riktigt som en bra idee..

men vet faktiskt inte varför jag har så ont,
ont i kroppen i övrigt,
värker i benen och har sig..
men jag har inte ro att ligga i sängen, så därför sitter jag här,
men eftersom sängen inte ens är kanske 20cm från mig så vände jag mig bara om då och då och slänger mig där..

börjar jag bli sjuk??
nej..
det gör jag inte!
det känner jag att jag inte gör faktiskt.

ne och humöret blir inte bättre när man har ont,
så nu sitter jag och grubblar och har mig med..
inte bra..

aja,
går väl över..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar