söndag 26 juli 2009

god natt

och lägga ut härja godnatt på er eller något sådant :)

sitter och kämpar för fullt här för att hålla ögonen öppna.
ber om ursäkt för min dåliga uppdatering på bloggen,
har blivit så när man inte haft internet eller kommit hem sent.

var ute med min barndomsvän "Granen""mörten" och ja allt annat som hon kallas för, mitt nya namn på henne är foppatofflan, vet inte varför :P tyckte hon passade att hette det bara :P

Iaf så har vi varit ute och gått med hundarna en lång runda nu,
eller ja gått och gått,
hon mötte ju en vän till henne som vi stod och pratade med,
elle nja..
inte vi kanske,
jag sa inte så mycket ;)

så nu är jag iaf trött,
och har inte ätit min levaxin idag (tablett för hypofunkiton av sköldkörtel) och det gör mig ännu segare i huvudet känner jag.

så ska snart gå och lägga mig.
om jag lyckas slitta med från datorn :P
sjukt hur mycket tid man kan ägna där om man bara vill :P

ne,
orkar inte skriva mycket mer nu faktiskt.
ska leta rätt efter en bra diabetes sida som jag brukar läsa på imon tänkte jag och lägga ut den här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar