onsdag 1 juli 2009

smärta!!!!!

åhhh...

jösses säger jag bara,
helt otroligt ont man kan få då utav att ha varit hos tandläkaren.

varker något så otroligt så jag tror jag håller på att bli tokig!
har smäckt i mig 4 alvedoner redan idag,
har hjälpt lite men absolut inte mycket.

aja,
bättre att genom gå lite smärta än att få problem med tänderna längre fram i livet.
men jösses vad det gör ont.

visst minns jag att det gjorde ont föra gången dom tog bort ben och så under tanden,
men det här var ju betydligt värre,
visserligen har dom gjort lite större ingrepp denna gången.

neni!
vad är det här för intressant att ni ska sitta och läsa om att jag har ont efter att ha varit hos tandläkaren :P
men ville bara klar göra det,
för fasen så ont det gör som sagt!

siken klenis jag är ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar