lördag 11 juli 2009

exmo

jaha :)

ska alldeles strax ge mig hem från exmo nu :)
har inte jobbat så många timmar idag, men det har sin förklaring, att jag ska iväg en stund på kvällen :)

ska vara med på grillning.
förra gången var det bara tjejer denna gången skulle det visst vara blandat, säkert personer jag inte känner heller, men det har inte stoppat mig innan och kommer inte göra det nu heller.
kommer säkert bli supper kul :)

när jag kommer till lägenheten så ska jag ta och ringa Hanna och så vi kan mötas någonstans för vi måste gå ner och köpta lite kött eller något annat att grilla ju ;)

fast innan jag gör det så ska jag ge mig iväg härifrån och så ska jag ut med hunden en svänga med :)

ska lämna ta med datorn hem igen,
modemet fungerar ändå inte längre så jag kan lika väl ta med skoldatorn ner när jag ska vara där nästa natt.

där har jag lite roligare grejer och så :P
sedan är den snabbare än den andra :D

ne ni,
nu ska jag skriva lite lappar så att syrran min förstår vad hon ska göra när hon kommer hit ner sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar