onsdag 1 juli 2009

tandläkaren

Godmorgon på er alla :)

vad gör jag uppe vid denna tiden?
okej klockan är rätt mycket,
men jag har varit uppe en stund nu med.

men iaf,
ska nämligen åka till värnamo,
tandläkar tid..
blää :P

någon som vill följa med och hålla mig i handen? (A)
haha,
ne men dom ska nämligen bedöva och ha sig idag,
så jag kommer gå runt med en bedövad mun halva dagen,
dubbel jippi :P

en tand som inte vill komma ner,
aja, man får väl passa på när det är gratis ;)
sedan blir det dyrt..

låg högt i går natt,
irriterande...
och självklart lyckas man somna då med när man försöker håla kol på det.
vaknade till efter ett tag och insåg att det hade gått 2h sedan jag skulle kollat mig,
men då hade det som tur väl sjunkit ner.
så då lät jag mig själv somna om igen.

ne nu hinner jag inte sitta här mer,
måste göra mig iordning och cykla ner till bussen som går om en 20 minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar