tisdag 5 oktober 2010

sitter och pluggar religion för fullt just nu men tyckte att jag behövde en liten paus, så då tog jag initiativet till att blogga lite ;)

satt uppe igår till cirka 00.30 och pluggade, har prov om cirka 1/5h och nu sitter jag inne i biblioteket i skolan och hets pluggar som vanligt.

egentligen är provet imorgon, men jag ska vara ledig då så får göra det idag istället.

ska nämligen till diabetessköterskan imorgon, detta "SKA" bli mitt SISTA besök på diabetesbarn i jönköping.. undra hur många gånger jag sagt det nu XD men det har alltid varit något hinder för att bli överflyttad känns det som.

aja, dom har iaf skickat papprena till värnamo sjukhus från diabetesbarn i jönköping och jag har fått papper om att en tid kommer om cirka 3 månader.. det ska bli så himla skönt att få närmare till sjukhuset.

anledningen till att jag ska till diabetessköterskan imorgon är att jag ska ta ett extra HBA1C,
och jag är helt totalt allvarlig när jag säger att jag bryter ihop helt totalt om inte HBA1C är lägre.
det kan faktiskt inte vara högre eller på samma för den delen.. det finns ingen möjlighet..

men jag lovar att dom där minuterna som man får vänta på hba1c innan man får svaret, dom minuterna kommer vara dom längsta minuterna i mitt liv.....


få se om man får sluta tidigare idag då, vet inte om min lärare i filosofi är sjuk idag igen. isf blir det cirka 2,5h mindre skoldag. det kan vara skönt.
blir väl stallet idag med, en liten skritt runda på Dammie skulle ju inte vara så fel.
längtar tills jag kan sätta igång henne ordentligt.. men det blir säkert inte.. hon blir ju bara halt med en gång.. men hon är gammal nu med.

ne nu ska måste jag lämna bloggandet och fortsätta med religionen igen.
ursäkta om det blev ett väldigt rörigt inlägg, känner att jag inte ALLS är med i hjärnan just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar