lördag 23 oktober 2010

vaknade idag vid halv 8 utav att telefonen ringde.
det vissade sig vara assistent teamet som ringde in mig för att kunna jobba åt en som blivit sjuk.

så det var bara att snabbt vakna till och göra sig iordning eftersom jag började jobba halv 9.
men det var inga problem för jag är väldigt sällan morgon trött.

men nu är jag hemma igen och just nu sitter jag inne på mitt rum och tittar på Taco och King som ligger och sover i samma korg... ser lite små mysigt ut fast trångt ;)

måste ju lägga upp en bild på dom för när jag satt och tittade på dom så kom viggo och beslöt sig för att göra dom sällskap, och nu var det inte trångt längre utan nu blev det mega trångt ;)


(Taco och King)

(Taco, King och Viggo)

om vi lämnar hund ämnet och ger oss in på diabetes istället, ja då har jag inte mycket att säga just nu än att sockret har legat supper bra!
så ja.. vi avslutar med att säga det tycker jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar