torsdag 21 oktober 2010

fler besökare

är så roligt att se att det är fler besökare i bloggen.
siffrorna pekar bara uppåt.

kanske lite tack vare att jag blivit lite duktigare på att blogga igen.
måste ju säga att jag var otroligt dålig på det ett tag ;)
men det blir alltid så när man bloggar, att ibland hinner man med och framför allt har lust att blogga ofta och mycket, medan ibland ägnar man knappt en tanke åt bloggandet.

har suttit och funderat på om vad man kan dra upp för något ämne i bloggen, men har haft lite brist på fantasi, så ni får JÄTTE gärna komma med förslag om det skulle vara något speciellt ni vill läsa om, eller om det är något ni undrar.

här närmast ligger nog ett inlägg om insulin pumpen.
tänkte skriva lite om den, men framför allt vad den betyder för mig och hur mycket den underlättar.
får se om jag hinner skriva ihop det till helgen.

vet ni vad mer jag kommit fram till..
jo att jag är fruktansvärt lat när jag skriver i bloggen, hade kunnat skriva så himmla mycket bättre inlägg och som är lite mer läsvärda, men så finns det två stora hinder till att göra det, det första är "Tid" det andra "orken/latheten" ;)

får väl försöka koncentrera mig lite bättre.

i övrigt länkar jag återigen till evenemanget på facebook som handlar om att tända ett ljus för världs diabetes dagen. deltagarna ökar och det är jätte roligt att se, än så länge är det 94 personer som tänker delta och jag hoppas att vi blir många fler.
http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/event.php?eid=116510378409773

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar