tisdag 28 september 2010

Stallmöte

ja idag blev det stallmöte för hela slanten.

det har tagit mig typ 3år för att gå på mitt första stall möte XD det är ju lite dåligt, men eftersom jag inte har en egen häst uppstallad där har det inte känts aktuellt för min del.
men idag åkte vi ändå upp till stallet samtidigt allesammans och då kunde jag och en annan tjej som med bara är i stallet och hjälper till likaväl vara med på mötet.

om jag minns rätt har jag egentligen varit med på ett halvt stallmöte tidigare XD, men det är ett tag sedan nu ;)

åkte upp till stallet vid 17 tiden och kom hem vid 20 tiden och då blev det direkt att sätta sig och äta middag även fast jag hade ätit smörgås under mötet.
men sådana är mammor, iaf min.. :P

mycket mer har inte hänt idag..
tagit mig igenom min första skoldag efter mini semestern eller vad man nu ska kalla föra veckans ledighet ;)

ne nu roppar sängen högt på mig..

föresten så känner jag mig lite konstig i kroppen, känns precis som jag har högt blodsocker men när jag kollade det låg det på 8,1 och det brukar alltid sjunka på kvällen innan jag går och lägger mig så risken att det är påväg upp är nog inte så stor..

usch ne som sagt, ska gå och lägga mig, orientering det första som sker på morgonen, eller jag tror att jag ska göra det :) tycker det är kul att både springa och orientera så det gör jag egentligen med nöje.. fast man ska nog inte sätta en karta i handen på mig.. det fungerar nog inte :P men mitt lokalsinne är iaf inte sämre en min systers ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar