lördag 16 oktober 2010

lågt socker= humörsvängningar

vaknade idag med ett socker på 2,6
fräste och hade mig.
allt var bara besvärligt och det var kyligt utanför sängen och jag hittade inte tröjan och jag skällde och hade mig.

hur många har varit med om det här?
haha, rätt många skulle jag kunna tro.
lågt socker kan ge en riktigt dåligt humör, då blir helt plötsligt ALLT jobbigt.

men jag har legat riktigt bra i sockret i övrigt.

jag har tränat med valpen med att han ska hämta min blodsockermätare.
det går faktiskt riktigt bra :)

haha, jag har radion på inne på mitt rum och det är otroligt vad lätt störd jag är..
har jätte svårt att skriva här när jag hör den spela XD
ne får väl sluta skriva då eftersom jag inte kan göra två saker samtidigt (lyssna och skriva ;) )

1 kommentar:

  1. haha det värsta som finns är ju att vakna med lågt blodsocker. jag kan flippa ur totalt om någon/något står emellan mig och maten hehe. har tom slagit till min mamma vid nägra tillfällen under tonåren :P

    SvaraRadera