tisdag 26 oktober 2010

Hej

ne ni.. det har varit en riktigt urusel dag med dåliga blodsocker...
inte ett värde som jag har tagit har varit under 12..
men det har sina förklaringar och är ohjälpbart..

hoppas på att det ligger bättre imorgon igen.
har höjt min basaldos på pumpen med 20% extra.

måste ju även säga att jag är lite imponerad utav evenemanget jag startade på facebook som jag har nämnt innan..
379 deltagare är det nu och det ökar kraftig hela tiden.
sådant är roligt :)

http://www.facebook.com/event.php?eid=116510378409773

ska ta och sova nu så jag orkar upp imorgon..
har prov med, kan ju inte säga att jag känner mig så där otroligt pepp på det..
men det får gå :)
bara denna veckan kvar utav skolan och sedan 1 vecka lov,
och efter det drar våran klass ut på APU i 5 veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar