onsdag 13 maj 2009

värnamo

God middag på er alla :)

Idag har det inte hänt mycket.

nu har vi slutat för dagen så jag sitter här och segar bort tiden istället ;)
ska ta bussen till Värnamo vid 2 tiden.

och imon ska jag till Jönköping träffa min diabetes läkare Johanna,
hoppas att det går bra,

hoppas på att HBA1C ligger bättre med...
___________________________________

vill komma på något bra att skriva ett inlägg om men jag kommer aldrig på något..
någon som har en idé? eller kanske flera idéer?

______________

igår var jag på Anderstorps motorbanan med :)
riktigt skoj var det, och självklart tänker jag fortsätta att hjälpa till där ute :)
känner ju några där ute med och det gör det ju alltid roligare :)

ska sitta och bläddra lite på internet nu, bläddra kanske är fel ord :P
haha, men det är ointressant.

Ha det bra alla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar