måndag 4 maj 2009

nervös??

just nu har jag en riktigt obehaglig magkänsla i magen,
varför?
ja det vet jag inte, men jag har bara den känslan där som inte riktigt vill släppa, tror faktiskt något kommer hända, antingen idag eller imon..
troligen imon om man tänker logiskt, för det är inte så mycket kvar på dagen just nu.

Det första jag sortera bland om varför jag har denna magkänslan var:
har det hänt något nyligen?
ska det hända något? med andra ord prov eller något annat som jag kan vara nervös inför.
blodsockret?

sedan kom jag inte på mer att sotera ut.

jag kom inte heller på något som hade hänt, eller som ska hända.
jag kollade även blodsockret och det låg på 8,3.
så inget fel med det ju.

ne ni jag kommer nog inte få reda på vad magkänslan kommer ifrån,
får försöka mota bort den istället,
kanske kommer jag på vad det är jag är nervös inför eller orolig eller vad det nu är.

får tänka på min prins så försviner väl den obehagliga magkänslan :)

för det andra måste jag börja skriva något vettigt här :P
vem bryr sig om jag är narvös eller inte egentligen ;)
haha,
aja, jag bloggar faktiskt lite fritt, skriver mycket om diabetes men även om hur min dag har sett ut eller annat som jag tycker ska uppmärksammas :)

Aja ha det bra alla där ute ;)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar