måndag 25 maj 2009

Amazing Grace

sitter och lyssnar på en av mina favorit låtar :)

Amazing Grace
, finns ingen finare låt nästan :)

jag är ledig från skolan imon med :D
härligt ;)

ska därför passa på att åka upp till stallet och rida :)
måste passa på när man har chansen, och på kvällen blir det motorbanan för hela slanten :D

det ska bli kul :)tycker det var skönt att komma ut ditt föra gången jag var där, släppa allt annat och bara stå och stirra på några bilar som kör runt i en ringliknande sak :P

____

blodsockret har legat allt för bra idag med :)
härligt när det är det för omväxlings skull,

imon ska jag ringa och beställa sladden till blodsockermätaren så att jag kan koppla den direkt till datorn :)

http://www.abbott-diabetes.se/?id_item=17
adressen om någon annan vill kolla in det :)
finns ett jätte bra program där med som man kan ladda ner kostnadsfritt, där kan man skriva i blodsockervärden, insulindos, medicin, mat och mycket, mycket mer :)

Ha det bra Alla :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar