torsdag 7 maj 2009

Projektarbete

jaha,

nu har jag och Madde bestämt att vi ska ha ett projektarbete tillsamans till 3:an

vi ska hålla fördedrag på skolar för 5-9 klassar om diabetes.

kommer nog kunna bli jätte bra tror jag :D
kommer framför allt bli kul,

hoppas på att man kommer kunna göra ett bra föredrag som alla förstår och tycker är någerlunda intressant att lyssna på.

vi pratar om att kanske ha föredragi Anderstorp, Gislaved, Busseryd och Smålandstenar, men sedan får man väl se om det blir på flera ställen, vet inte riktigt var mer någonstans man kan ta, kanske Gnosjö :)
man hinner väll inte med hur många föredrag som hellst så man får väl anpass sig så att man hinner med allt.

om någon har tips eller så om viktiga saker eller något sådant så säg bara till :)
måste börja tränna upp mig för att stå och prata bra inför folk med, är rätt dålig på det, vet inte när man har rätt takt att prata i ;)
får utnytja mamma eller pappa eller någon och tränna mig på :P

Ne nu ska jag vara social med dom andra i skolan,

så ha det bra alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar