fredag 22 maj 2009

Håller bloggen uppdaterad



Hej på er alla :)

känner att jag verkligen börjar komma igång med mitt blogande och så.

härligt ;)

har aldrig lyckats håla mig så här uppdaterad innan som jag är nu.
sitter här hemma och segar, har inget att göra.

har egentligen lite lust att åka upp till stallet och hälsa på Dammie,

men jag har varit väldigt dålig på att åka upp till henne nu den senaste tiden, har haft så mycket annat att göra. så jag får skylla mig själv att hon blir riden av en annan idag, och det gör inte så mycket. Huvudsaker är att jag vet att hon får komma ut och röra på sig. nu när skolan börjar lugna ner sig igen ska försöka sätta igång med ridingen lite mera.

för se hur det går, blir inte så mycket "bra" ridning utav det när jag rider på banan, har svårt att koncentrera mig så mycket på allt man behöver tänka på om man ska få allt och fungera så bra som möjligt. men, men, får väl kämpa på mitt bästa med den saken och be andra i stallet om hjälp och tips när man rider. :)

nu ligger Taco här och snarkar med :P
knäppisen själv ;)


(Taco som sover och snarkar medans jag knappar på datorn :P)


(måste klippa mig snart med, intressant va :P haha, ne men håret ser för jäkligt ut)




Follow livet med diabetes typ1
Ha det bra alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar