onsdag 27 maj 2009

Motorbanan

jaha om rätt nyss hem från banan :)

var jätte kul :D

hade funktionärsdag kan man säga :)

så vi körde på banan, grillade och körde go-kart..

eller tja,

jag tjörde inte då :p
och jag grillade inte heller,
och jag åkte in go-kart heller :P

haha,

men jag åkte med Tuppen i hans bil :)
riktigt kul, var lite så där små närvös och det känndes i magen innan man hade kommit iväg :D

och det märkte jag även på blodsockret.
för innan när jag stod och tittade på när dom andra körde så låg blodsockret på 7,5 och en halvtimme efter att jag hade klivit ur bilen så var blodsockret uppe på 15,6 :P

då hade jag inte ätit något, så det var enbart adrenalinet som fick sockret att höjas :P

sedan åt jag iaf utav det vi grillade ;)
krov blev det,

jag kunnde kört go-kart om jag hade velat, men jag skippade det ;)

ska lägga ut lite bilder som jag tog med under dagen :)
tog inte så många :D

ska försöka fota på nationaldagsracet istället lite :)

har just fått min ledighetsansökan på skriven så imon ska jag bara lämna in den till min lärare så att jag kan var ledig den 5 juni och hjälpa till på banan :)



Ha det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar