söndag 3 maj 2009

Mera blogföljare :)

så roligt att se att det är fler och fler som följer min blog med bloglovin efter bara några dagar :)

jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad så bra jag bara kan,
men så säger jag ofta i början och håller det ett bra tag och sedan kommer det en svacka då man bara bloggar cirka 3 inlägg per vecka,
men har man många läsare kan man ju inte slarva med blogande ;)

ska snart ge mig upp till stallet med,
ta skritta ut en runda i det fina vädret, skritta en lite längre runda tror jag gör för det orkar hon ju med om man bara skrittar :)

blodsockret har legat bra på mig,
var nere på 3,4 när jag var hos Pierre, men det fixade jag snabbt med lite druvsocker ;)

Nu ska jag ta och byta om till stallkläder och ge mig upp till stallet :)

så ha det bra alla

bild på Skönheten som jag ska upp till nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar