lördag 2 maj 2009

Trädgårdsarbete



jaha,
idag har det inte hänt mycket.
somnade igår med en jäkla värk i kroppen och vaknade med den med, hade släppt lite men har fortfarande ont. speciellt i ryggen. ingen anning varför..

klev upp vid 8 tiden och åt frukost och tog långtidsverkande insulin (levemir) efter det gick jag och la mig igen och sov till 10 tror jag.

sedan bestämde jag mig för att försöka göra något så jag tog och gick ner till katterna som jag är kattvakt åt :)

skulle mata ena kattungen för hand lite tänkte jag, men det tyckte inte mamman, hon flög mer eller mindre på mig och klöste mig på handen. efter det låg hon i ett hörn och fräste åt mig. fattar inte vad det är för fel på den katten, har aldrig gjort henne något.


ska försöka göra någon nytta här hemma snart med, ska nämligen hjälpa till och fixa i trädgården,
hömm.. jippi :P

inget jag roar mig utav :P
aja,

systern kom hem med kaninen idag som Pierre har köpt, ska åka ner och lämna den hemma hos honom sedan. får se om katterna låter bli den eller om vi får slänga in den i sovrummet.

har nästan bara suttit och njutit utav solen idag faktiskt..

men ne ni..
här kan jag inte sitta och slöa..
måste få något gjort ju

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar