onsdag 6 maj 2009

lunch rast nu då,


seg dag har det varit må jag säga,

madde fick åka hem idag från skolan pga att hon hade blivit magsjuk, får hoppas det går bra.

det är aldrig en rolig kombination med diabetes och magsjuka,

jag har faktiskt haft turen att aldrig drabbas av det under mina 5år med diabetes.


låg lite lågt innan lunchen så hade inte tänkt ta så mycket insulin till lunchen,

men dum som jag är så tar jag ändå 4enheter (vilket jag brukar göra)

så då passade jag på och köpa något gott så att det blir rätt mängd insulin,


jag köpte en "Japp" som jag nu sitter och avnjutter :)


har bara mattelektionen kvar och sedan en stödlektion som ej är obligatorisk,

tror nästan att jag hoppar över den idag,

vet inte riktigt.


får se hur jag gör :)


Ha de bra alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar