måndag 4 maj 2009

Hemma igen

då var man hemma igen,

har visserligen varit det i en 1h kanske nu.

allt gick bra hos tandläkaren, förutom att jag har en tand som inte vill komma ner riktigt, så den 27/5 ska jag dit igen och få bedövning och så ska dom dra ner tanden eller något sådant.

intressant va? :P

iaf så efter att jag hade varit där så tog jag bussen hemåt, men jag hoppade av vid Bredaryd och gick och köpte rosor som jag sedan planterade vid mormor och morfars grav.














efter det tog jag bussen hem igen och innan jag gick hem så svängde jag in till katterna och gav dom mat, helt galna var dom :P
kattungarna klängde på mitt ben och försökte klättra upp, tror dom var hungriga ;)
sedan kom mamma och pappa förbi efter att ha handlat så slapp jag gå den hela 10 minuters långa vägen hem ;)

ja så har min dag sett ut, inget intressant med andra ord ;)
har legat bra i mitt blodsocker :)
härligt :)

ska ta och beställa hem en kabel till min blodsockermätare imon så att jag kan få över alla blodsockervärderna till datorn. smidigt det måste jag säga :)

aja, ha de bra alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar